Únikové hry jsou trend. Novinkou je Anytime Adventure, úniková hra v kulisách Prahy se sdíleným autem

24.05.2021

Dva roky před covidem zažívaly únikové hry období rostoucí obliby. Pak přišel strmý pád v podobě omezení sociálních kontaktů.

Nyní přichází společnost Anytime carsharing, která nabízí pronájem vozů v Praze, s novinkou kombinující trend únikových her se stejně rostoucím fenoménem carsharingu. Hra navíc zcela splňuje všechny zásady sociálního distancování. Lidé, kteří se rádi baví a nyní nemohou, si tedy bez obav zahrají Anytime Adventure, únikovou hru se sdíleným autem, kde při řešení úkolů jako z Pevnosti Boyard hráči využívají sdílený vůz. Autoři hry vsadili na to, že lidé jsou nyní lační po nových zážitcích, při hře mohou být venku a poznají zcela nová pražská zákoutí.

"Anytime Adventure je úniková hra kombinující prvky oblíbené únikové hry s fenoménem carsharingu. Milovníci únikových her se teď již nemusejí omezovat čtyřmi stěnami jedné místnosti a mají jako herní pole celou Prahu. Pokud si troufnou na netradiční dobrodružství, během kterého prozkoumají nejedno pražské zákoutí, pak je Anytime Adventure zábavou právě pro ně," představuje nový fenomén Milan Beutl, ředitel českého zastoupení Anytime carsharing.

Lidé za volantem zachraňují ztracenou Annie

Hra plná adrenalinu a zábavy spočívá v hledání ztracené Annie, kterou se snaží účastníci hry za pomoci sdíleného auta najít. Přesouvají se mezi místy a hledají nápovědy, které zde ztracená Annie zanechala. Je patrné, že se jí něco stalo, a hráči musí zjistit, co. Musí najít její ukryté zprávy, vyluštit je a odkrýt postupně celý záhadný příběh.

Hra Anytime Adventure je plánována na 2 hodiny. Aby však účastníci nemuseli nikam spěchat, v herním tarifu Anytime Adventure je zahrnut pronájem na 4 hodiny. Hra začíná odemčením auta a před zahájením má hráč ještě 20 minut rezervace vozu zdarma. Cena hry je 1190 Kč, zahrnuje instrukce ke hře, pronájem automobilu Anytime carsharing na 4 hodiny 50 km.

Více informací na www.adventure.anytimecar.cz

TZ ASPEN

Reklama: